followmetothetrees:

this is Jacob, proud daddy of his new bong. If you don’t think my boyfriend is the cutest thing you’ve ever seen you’re a liar.

jacob!!
vintagesweetshop:

chocolate icecream (by neoncolorwaves)
grett:

2013 by deersummer on Flickr.
melepeta:

untitled by Alejandro Melero Carrillo on Flickr.
orbitae:

R001-003 by El Vato. on Flickr.
se17enteen:

found & lost by anthony samaniego on Flickr.
tangerinedean said: Your freckle/beauty mark game is absolutely dominating. You're like the LeBron James of naturally occurring face accessories. Also, I definitely read your "Jews are laid by rabbis" thing and thought it said rabbits. Its unrelated but I thought you should know. 

AHHH thank you so much. ive always kinda hated that thing on my face and i wanted to get it removed but i dont want a weird ass scar or idk i just dont like it :( 

tbh sometimes i read “rabbits” too like idk 

Anonymous said: 17,18,29,25,6. 

6. What happened tonight?

well its 8 am but last night i watcched supernatural shows with my dad it was hecka fun/scary because he was just cracking jokes the entire time

17. Who do you feel most comfortable talking to about everything?

my boyfriend or my friend brooke or brynnley even tho i dont see them too much at all but my bf is with me like every day and i love him so much so hes the #1

18. The last time you felt broken?

probably like early january 

25. What would you say if the person you like/love kissed a boy/girl?

"what the shit?"

29. Do you really, truly miss someone right now?

yeah. i get sad sometimes and i miss some people but then i kinda realize theyre not in my life for a reason

drifturs:

vintage
se17enteen:

Montmartre by Marcdantes on Flickr.
Anonymous said: 92 

92. Do you want to get married?

ofcourse i do. not yet tho im like 17 but when im way older id love to

ciclo23:
magicsystem:

untitled by ✌✌✌ on Flickr.
whisped:

untitled by T.Anderson. on Flickr.